Algemeen
- Waarom is er geen online prijs beschikbaar?
Het is een specialistische markt waar deze producten niet op de lopende band online worden verkocht. Wij verkopen onze producten die aansluiten bij de behoefte
- Wat is proefkoop?
Bij een proefkoop koopt u het product, maar kunt u binnen twee weken afzien van de koop als deze niet bevalt. Het product wordt weer opgehaald en u ontvangt u geld terug.
- Wie kan ik bellen bij problemen?
Mocht u problemen ondervinden met De BeleefTV of lukt het niet om een update uit te voeren, dan kunnen wij op afstand hulp bieden. Het is hiervoor wel noodzakelijk dat De BeleefTV verbonden is met het internet. Neem vervolgens contact met ons op via +31(0)70 21 90 890 dan helpen wij u weer op weg. Lukt het niet om zelf De BeleefTV te verbinden met het internet houdt dan in ieder geval alvast het wifi wachtwoord bij de hand.
- Kan ik een fiets inruilen?
U kunt bij ons duofietsen en rolstoelfietsen inruilen.
Fietsen
- Kan ik de fiets leasen?
Jazeker. Met het leasen van één van onze fietsen leent u, voor een periode van drie jaar, een gloednieuwe fiets. U geniet van standaard extra’s zoals verzekering, pechhulp, reparaties, service en onderhoud.
- Wat is de actieradius van de fiets?
Helaas is hier geen eenduidig antwoord op te geven. Een aantal variabelen bepalen de actieradius; Hoe vol is de accu? Welk type accu heeft? Zijn er veel hellingen? Wat is de staat van de accu? Hoe hard zijn de banden? Wat is de mate van ondersteuning? etc. Als dit alles negatief is kan het maar zo maar 15 km zijn, indien alles gunstig is kan het wel ruim 100 km zijn. Gemiddeld kunt u uitgaan van 35 km.
- Wat is de minimale leaseperiode?
De minimale en tevens maximale leaseperiode is 3 jaar.
- Kan ik de fiets verzekeren?
Ja dit kan. Bij de ANWB en Unigarant kunt u de fiets verzekeren. Bij ANWB is het maximaal te verzekeren bedrag € 5.000, bij Unigarant is er geen maximum.
- Hoe doe ik onderhoud?
Wij raden aan om de fiets elk jaar te laten controleren. In de gebruikshandleiding staat hoe je zelf regulier klein onderhoud kunt uitvoeren. De gebruikshandleiding is altijd op het internet te vinden bij de informatie over jouw type fiets indien je die niet meer hebt. Meer over het onderhoud van je fiets kun je ook vinden in het artikel 10 tips voor onderhoud (aangepaste) fiets.
- Kan ik later een elektromotor laten inbouwen?
Dit is geen enkel probleem, op elke Van Raam fiets die leverbaar is met een elektromotor kan deze ook achteraf worden ingebouwd.
- Is lease in België mogelijk?
Op dit moment is lease in België nog niet mogelijk, omdat de service daar nog niet is geregeld.
- Wat is de levertijd van de fiets?
De levertijden van de fietsen zonder trapondersteuning zijn ca. 3 weken en met trapondersteuning ca. 6 weken.
- Wat is de actieradius van de accu?
De actieradius van een standaard accu (11 Ah) is ca. 35 km. De actieradius van de zwaardere accu (25 Ah) is ca. 70 km.
- Hoe zit het met garantie?
Op het frame en voorvork zit 5 jaar garantie. Op alle andere onderdelen en accessoires zit 2 jaar garantie.
- Kan ik langskomen voor een proefrit?
Ja dit kan. Maak wel even een afspraak van te voren, want dan weten we zeker dat we tijd voor u hebben.
- Kan ik een fiets bij julllie aanschaffen via de WMO?
Nee, dit is niet mogelijk. we hebben geen contracten met de WMO. Als u een PGB budget krijgt van de gemeente kunnen we de fiets echter wel leveren.
- Waar kan ik de fiets verzekeren?
Dit kan bij Unigarant of bij de ANWB.
Duofietsen
- Kan ik mijn oude duofiets inruilen?
Ja graag zelfs. We geven u een goede inruilprijs voor uw duofiets.
Rolstoelfietsen
- Kan ik mijn oude rolstoelfiets inruilen?
Ja graag zelfs. We geven u een goede inruilprijs voor uw rolstoelfiets.
Driewielfietsen
- Wat is de juiste bandenspanning?
Bij veel driewielfietsen is 4 bar een goede bandenspanning
Spel & Bewegen
- Wat is de levertijd van een BeleefTV
De levertijd is 2-3 weken
- Wie kan ik bellen bij problemen?
Mocht u problemen ondervinden met De BeleefTV of lukt het niet om een update uit te voeren, dan kunnen wij op afstand hulp bieden. Het is hiervoor wel noodzakelijk dat De BeleefTV verbonden is met het internet. Neem vervolgens contact met ons op via +31(0)70 21 90 890 dan helpen wij u weer op weg. Lukt het niet om zelf De BeleefTV te verbinden met het internet houdt dan in ieder geval alvast het wifi wachtwoord bij de hand.